laupäev, 12. aprill 2014

TUNGraud. Eesti ehe

http://www.artun.ee/wp-content/uploads/2013/08/IMG_5500-375x250.jpg


14. septembril 2013. aastal käisin samuti veel näitusel, mille nimi oli „TUNGraud“. See asus ka Tartu Kunstimuuseumis. Alguses ei osanud sellelt näituselt eriti midagi oodata, võib-olla ainult seda, et see on rauaga seotud. Ma ei pettunud. 

Tegemist oli väikese näitusega, kus ühte valgesse ruumi oli keskele pandud rauast ehted ja objektid. Need olid tehtud Eesti Kunstiakadeemia ehte- ja sepakunsti eriala üliõpilaste, magistrantide ja vilistlaste poolt.

Näitusel osalesid: Rauno Paju, Triin Kukk, Indrek Mesi, Merilin Tõnisoja, Urmas Lüüs, Helen Kristi Loo, Andreas Lichfeld, Lotta Koov, Mikk Freiberg, Hannes Tõnuri, Nils Hint, Hanna-Maria Vanaküla, Eveli Ait.

Näitust oli huvitav vaadata, sest seal oli näidatud raua mitmekülgsust ja erinevaid asju, mida sellest teha saab. Ma ei oska öelda, mis tundeid see minus tekitas, kuna ma pole varem rauaga niimoodi kokku puutunud ja mul ei selle vastu mingeid erilisi tundeid. Lemmikuid objekte mul seal ei tekkinud, kuna kõik olid omanäolised. Ausalt öeldes ei saanud ma mõnest asjast aru, mis otstarvet see kujutama pidi. Arvan, et selle näituse külastamine oli lihtsalt huvitav ja uudne kogemus. 


Kahjuks ei tohtinud näitusel pilte teha. Siin avaldatud pilt on võetud Internetist. 

Kommentaare ei ole:

Postita kommentaar